Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
En dröm. En vision. Sverige.
31,938 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Det här klippet träffar mig rakt i hjärtat varje gång. Fick se en skymt av detta sverige på 90-talet och saknar det något oerhört. RETVRN.

"Är du höger eller vänster Memis? GAL eller Tan?" Sverige är min ideologi. Så länge Sverige är svenskt så skiter jag fullständigt i om vi är asatroende, kristna, höger, vänster, sossar, borgare, bönder, drägg, korvbagare. Huvudsaken är att vi överlever och vandrar vidare.

Tror Iprenmannen gav svensk reklam en kollektiv stroke. Det blev plötsligt tabu med seriös, godhjärtad, oironisk, familjär känsla i reklamfilmerna. Allt ska vara sarkastiskt och med glimten i ögat.

En klassisk svensk sommar! Bland det bästa med Sverige. Se till att ta dig ut till skärgården och västkusten nu i sommar! För ja, det behöver varken vara en en dröm eller vision, det är bara att göra den resan i sommar 👍

Du blir ju inte nöjd förrän varje kvadratmeter i skärgården är tagen av en somalier.

Fint i sin enkelhet. Ett svenskt Sverige, det är det vi alltid måste sträva efter att återgå till.

Gör ont att tänka på hur man lät den tiden rinna förbi. Svårt att förstå att man har lämnat framtiden bakom sig.

Annie Lööf tog det från dig

Det här släpptes när jag var tonåring. Hjärtskärande att se det nu.

Fint val. En av tre låtar som jag får gåshud av.
Ähnliche Videos
För första gången i Sverige toppar en AI-låt listorna.
Emanuel Karlsten
47,180 Aufrufe • vor 5 Monaten

