Loading video...
Video Failed to Load
En normal FIFA oyuncusu
185,198 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

Erkanblades2 years ago
Hoca: Egeyi de yaniniza alin O sirada ege:

Kaan2 years ago
?

Tete 🇨🇴2 years ago
sen kafayı yemişsin egem

efe2 years ago
golü yiyen benim 😂😂♥️

Uncle Iroh 🇳🇬2 years ago
2 aydır oynamıyorum tavsiye ederim egem 🤗

Joklame2 years ago
FIFA yüzünden hepimiz akıl saglimizdan olduk

Antepliefe¹⁹⁰³🇵🇹🇹🇷2 years ago
Evet

Ulaş Tahmaz2 years ago
2 haftadir maca girmeyen benim actigim pick…. Zorla yapiyor oyuna donmem icin… aylar oncede 96 pele vermisti oyun mac yapmiyoken….

Oğulcan2 years ago
Biri Ege'ye 4 gündür yayın açmadığını ve part time ege dendiğinde kızmaması diye bilir mi not en son instada hikaye paylaştı ulaşamıyoruz
