Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
En normal FIFA oyuncusu
185,198 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

Erkanblades2 лет назад
Hoca: Egeyi de yaniniza alin O sirada ege:

Kaan2 лет назад
?

Tete 🇨🇴2 лет назад
sen kafayı yemişsin egem

efe2 лет назад
golü yiyen benim 😂😂♥️

Uncle Iroh 🇳🇬2 лет назад
2 aydır oynamıyorum tavsiye ederim egem 🤗

Joklame2 лет назад
FIFA yüzünden hepimiz akıl saglimizdan olduk

Antepliefe¹⁹⁰³🇵🇹🇹🇷2 лет назад
Evet

Ulaş Tahmaz2 лет назад
2 haftadir maca girmeyen benim actigim pick…. Zorla yapiyor oyuna donmem icin… aylar oncede 96 pele vermisti oyun mac yapmiyoken….

Oğulcan2 лет назад
Biri Ege'ye 4 gündür yayın açmadığını ve part time ege dendiğinde kızmaması diye bilir mi not en son instada hikaye paylaştı ulaşamıyoruz
