Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
En şirin “Neredesin sen” performansı😊
1,533,635 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Tonyukukvor 2 Jahren
Dallı ditlim, güler yüzlüm, Macellan gözlüm…

zebercet1202vor 2 Jahren
Saygısızlık olmasın ama bir yudum süt alabilir miyim.

ahmetyenihayatvor 2 Jahren
kral şarkı kesilmesin diye esnemedi bile.🤣 maşallah allah sağlık versin.

ezequielvor 2 Jahren
Arada ne tatlı esnedi ya öyle :)

Sertan.Y 190367vor 2 Jahren
Kardeşim sütü fazla kaçırmış ama güzel söylüyor 😀

Serhat Karademirvor 2 Jahren
Çocuk şarkı için mi sarhoş moda girmiş yoksa gerçekten öyle mi çözemedim ama, performans harika😂

Demir Hanvor 2 Jahren
@VahsiHayatlar Bu yetenek biraz uyusun. Sonra devamı gelsin 😂😂

Hilâl Sönmezvor 2 Jahren
dinlediğim türkülerden sonra benden doğacak muhtemel çocuk koçum benim

Kübravor 2 Jahren
Aslanım benim saygısızlık olmasın diye süt dişlerini çıkarmış

rasimkanpolatvor 2 Jahren
Eyyy uykum neredesin sen 🥱😀😀
