Loading video...
Video Failed to Load
En zor sınavımdı.
10 Comments

Almanya'da yaşayan bir Türk nasıl "Ne mutlu Almanım" demek istemezse, bu arkadaşlar da Türküm demek istemeyebilir. Ne biz onlara Türklüğü dayatabiliriz, ne de onlar bize Kürtlüğü. Ama hep birlikte, barış içerisinde Türk Bayrağı altında huzurla yaşayabiliriz. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

Birbirini dinlemeye tahammülü olmayan insanların ve siyasetin gençleri getirdiği durum. Ayrıştırma olmamalı, birleştirme olmalı. Tebrik ederim Oğuzhan.

Konuk olan siyasetçi seyirciyle kavga etmediği için seyirciler birbirleriyle kavga etmeye başlamış Türk halkı kadar kaostan beslenen başka bir toplum görmedim

Krizi yönetme becerinden ötürü naçizane tebrik ederim.

Ne mutlu bana ki “KÜRDÜM”

@OguzhanUgur "Unutmayalım ki cesur bir kez, korkak bin kez ölür. Önemli olan, insanın böyle bir toplumda “mezar taşı” gibi susmamasıdır."

Kendimi Atatürkçü bir insan olarak görüyorum ve Atatürk'ün ideolojilerine en çok bu tarz gereksiz insanların zarar verdiğini düşünüyorum. Düşünce özgürlüğü denen bir şey vardır, kimseye zorla bir şey söylettiremezsiniz. Ülkeye yapılan en büyük bölücülük budur aslında.

@BabalaTv Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

Ulusal devlette ulus kimlik dışında dayatılan her kimlik bölücülüktür.. Elin afrikalısı Fransa da bir Fransız dan daha Fransız oluyorken Türkiye de hiç bir ayrım görmeyen etnik kökenli birileri hem terör estiriyor hem öğretmen katlediyor hemde bize hak vermiyorsunuz diyor

Soğuk kanlılığını takdir ettik 👏🏻

