Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Endelig! Ventetiden er over.

84,882 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Elgen
Elgenvor 1 Jahr

Hakk opp fra IKEA reklamen det her!

Profilbild von Erlrun
Erlrunvor 1 Jahr

Men å sende seriepremieren på en kanal for vanlige folk skal vi ikke ha noe av nei. Får Viaplayvibber av det, og det er IKKE et kompliment.

Profilbild von hoIyspirit
hoIyspiritvor 1 Jahr

Forsøke å gire opp folk med en masse klipp av supportere med bannlyst pyro er litt som å reklamere for berlinerbolle med vaniljefyll for så oppdage at fyllet er byttet med en halv kanelbøsse 🙄

Profilbild von frode.dyrnes.homb
frode.dyrnes.hombvor 1 Jahr

Punkt 1: appen deres må funke. Det har den ikke gjort i dag. Blir kasta ut hele tiden. Alt funker på TV-en ellers, men ikke sendinga fra Drammen.

Profilbild von O2🇳🇴
O2🇳🇴vor 1 Jahr

Gåsehud😃

Profilbild von Ingvill Konradsen
Ingvill Konradsenvor 1 Jahr

🤩🤩🤩

Profilbild von Magnus Rognlien
Magnus Rognlienvor 1 Jahr

Bare synd at VAR/dommerne vil få all oppmerksomheten. #VARdreper

Profilbild von BRG
BRGvor 1 Jahr

GULLET SKA HEM

Profilbild von erdninho77
erdninho77vor 1 Jahr

Igjen er videoen proppa full av topplagene. Består ikke Eliteserien av 16 lag?

Profilbild von BillyBoy
BillyBoyvor 1 Jahr

En får håpe motstanderne av VAR legger igjen fiskekakene i år så man får færre bøter til klubbene, men om de så ikke gjør det så bøtelegg heller de som gjør det og utesteng dem for alltid.

Ähnliche Videos