Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Enig med professor Jan Raa?
25,608 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Hele episode 46 av «Snakk med Silje» med Jan Raa kan sees her: Eller lyttes til på Spotify eller der du pleier høre podkaster:

Få treffer spikeren på hodet bedre enn professor emeritus Jan Raa.

Teknokratenes forsøk på å kuppe produksjonen av rendyrket mat er rent ut sagt ondskap! Alt som gjøres som skader mennesker, dyr og natur er ondskap, bevisst eller ubevisst.

Jan Raa har rett, mange plager forsvinner om man går over til en ren kjøttbasert kost. Han hadde også rett om at covid vaksinene ikke kunne virke og han forklarte hvorfor, men våre høyherres viste bedre.🙄

Du har mange fine tema som interesserer meg. Flott podkast. 👍

Flott podcast Silje. Ekte mat uten tilsetningsstoffer er det folk vil ha!

Fornuft mann

Ja helt enig 👏👏

💯👍🏻

De fleste vitenskapelige forskningene som har med forbruk å gjøre er forfalsket eller mangler en detaljert etterforskning. Klima🤔el-bil 🤔mat🤔you name it!


