Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Era el millor sense discussió.
178,424 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Josep Rosell i Fossas2 лет назад
És.

Joan Mangues2 лет назад
“Era” d’entrenador. Ara no ho és, del Barça.

Maneló de Mataró2 лет назад
No el van cuidar! Els hi molestava… ni oblit ni perdó!

Alex SV2 лет назад
L’intorn patia, amb aquest tio liderant el Barça hi va haver un reflex en el país petit que es va creure que tot era possible.

Josep M Vergés2 лет назад
Indubtablement encara

GuillemTM2 лет назад
També té els seus defectes. Però xel model"® és això: cap complexe, cap por, fer les coses com creus que les has de fer, tenir clar que contra el Madrid cal molta superioritat i assumir que no sempre sortiran bé les coses.

Andreu de Castellar2 лет назад
Menys la seva etapa al Bayer que va estar molt bé, la resta tota tacada per fer trampes.

Mònica Mangues2 лет назад
Joan el Guardional amb el Barça no si us plau, que ploro.

Sergi Font2 лет назад
És, és.

Gerard2 лет назад
Espectacular

