Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

#eregl buna da rtweet lütfen

44,366 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

7 Kommentare

Profilbild von Hasan Özer
Hasan Özervor 2 Jahren

Mümtaz kim Rüşdü bey

Profilbild von mustafa yaman
mustafa yamanvor 2 Jahren

🆘🐻🆘 Ereğli'nin patronu tarafından iyi yönetildiğini düşünmüyorum. Sanki şirket satılıp el değiştirmeyi bekliyor. Böyle bir haber gelirse şirket ve borsa için olumlu gelişmeler yaşarız. Aksi halde #ereğli hissesi testere piyasasından çıkamaz, valör yemeye devam ederiz..! 🤔🤔🤔

Profilbild von ahmstZR
ahmstZRvor 2 Jahren

Patronu yok ki

Profilbild von goca gorasli,ne yasar ne yasamaz.
goca gorasli,ne yasar ne yasamaz.vor 2 Jahren

Imkansiz

Profilbild von Bekir Keskin
Bekir Keskinvor 2 Jahren

😬

Profilbild von derviş
dervişvor 2 Jahren

Çok çok zor usta

Profilbild von leotrader
leotradervor 2 Jahren

#eregl yatırımcısı ölmüş olmalı o kadar insafsız ki tahtacı yıllarca sana para kazandırmam demiş ytd .

Ähnliche Videos