Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
#eregl buna da rtweet lütfen
7 Kommentare

Hasan Özervor 2 Jahren
Mümtaz kim Rüşdü bey

mustafa yamanvor 2 Jahren
🆘🐻🆘 Ereğli'nin patronu tarafından iyi yönetildiğini düşünmüyorum. Sanki şirket satılıp el değiştirmeyi bekliyor. Böyle bir haber gelirse şirket ve borsa için olumlu gelişmeler yaşarız. Aksi halde #ereğli hissesi testere piyasasından çıkamaz, valör yemeye devam ederiz..! 🤔🤔🤔

ahmstZRvor 2 Jahren
Patronu yok ki

goca gorasli,ne yasar ne yasamaz.vor 2 Jahren
Imkansiz

Bekir Keskinvor 2 Jahren
😬

dervişvor 2 Jahren
Çok çok zor usta

leotradervor 2 Jahren
#eregl yatırımcısı ölmüş olmalı o kadar insafsız ki tahtacı yıllarca sana para kazandırmam demiş ytd .
Ähnliche Videos
0:47
Sensitive content
İnan buna hiç hazır değiliz tüm Türkiye olarak lütfen.
Ne Zorsun
33,434 Aufrufe • vor 9 Monaten
