Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
🎤 Erik Dalı 📍 Apeldoorn
9 Kommentare

busevor 11 Monaten
ay insallah mac sonuda oynarizz

mtvor 11 Monaten
Herkes kabullenip gelmiş eğleniyorlar😂kızlarda rahat olmalı kafamız rahat çıkarsak yenebiliriz belki neden olmasın.

onüçvor 11 Monaten
Şu şekil ıslık çalmayı asla yapamadım

Şahinvor 11 Monaten
Gibby bir şey soracağım. Leş kargası TRT 1 in canlı verdiği ve kazandığımız maç var mı?

alpaguvor 11 Monaten
Yaz ordan Bi 3-0

Chero Guevaravor 11 Monaten
Titanik 2

7Uckvor 11 Monaten
Keşke orada olsaydım 🥹

Yedinci Bireyvor 11 Monaten
Taraftarlar apeeldoorn’a gitmiş, takım da bugün salona gitmeyi başarır umarım💘

dilay ognjenovic¹⁸vor 11 Monaten
komple erik agaci gotumuze girdi

