Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
“erkek adam hesabı öder, nokta” dedi bi de “davul bile, dengi dengine” dedi
11 Yorum

Vallahi birini gerçekten sevince pekte yok sen ödedin ben ödedim diye düşünmüyor insan. Saçma buldum ben. Çıkar ilişkisi yaşayanlar yapar bunu.. Ama denk olmak önemli...

Is Hakeem Jeffries right when he says House Republicans are doing the bidding and following the orders of Elon Musk and his "minions?"

Kadın yemeye alışmış tabii,hayatta bişey ödemez 😂

Becerikli mi desek ya :)

Evli adamlarin metresinden bu konuda tavsiye almak istemem ben bu konuda para ,statü ve konfor için hiçbir erkekle beraber olmam ,olmadimda.Herkes kendi hayatını kazansın yeter li ,kimse kimseye muhtaç olmasın .

Bunu kale bile almam

Hic sevmem kadini ama bu konuda hakli. Ben de yanimdayken hicbir sey almamisimdir. Almam da. Zaten soylenen de olmadi. Ama olursa da gelecek dusunmem. Bakamaz cunku. Birbirimizle gecinemeyiz.

😇

Erkek hesapi öder tabikide bütün koşullarda herzaman.kadinlarinda erkek maddi ve manevi durumunu kolaylik saglamalidir.bazi durumlarda ama.bu sanatçin cevresi hepsinin zengin,mutlu,iş ortaklari. oldugu tabikide sıkıntı cıkmaz.

Allah var oderim.... elli kere gitsemde yemege hesabi oderim....

😁🧿
Benzer Videolar
Sensitive content
Kadın adama : Erkek olsaydın beni boşardın, dedi. Adam gerekeni yaptı. (Yaşanmış bir olaydan alınmıştır.)
• Merve İslam • مروة الإسلام•
49,967 görüntüleme • 9 ay önce
Sensitive content
Türkiye'deki herkesin Onlyfans hesabı olması gerektiğini savunan adam: “Ben, kız kardeşimden sonra eşime de Onlyfans hesabı açmayı düşünüyorum. Kadın-erkek demeden Türkiye'de herkesin Onlyfans hesabı olmalı.”
Solcu Gazete
3,172,428 görüntüleme • 2 yıl önce
