Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

“erkek adam hesabı öder, nokta” dedi bi de “davul bile, dengi dengine” dedi

13,502 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Elmas Dudu profil fotoğrafı
Elmas Dudu1 yıl önce

Vallahi birini gerçekten sevince pekte yok sen ödedin ben ödedim diye düşünmüyor insan. Saçma buldum ben. Çıkar ilişkisi yaşayanlar yapar bunu.. Ama denk olmak önemli...

Rarely Tolerable. profil fotoğrafı
Rarely Tolerable.1 yıl önce

Is Hakeem Jeffries right when he says House Republicans are doing the bidding and following the orders of Elon Musk and his "minions?"

🅒🅐🅝🅢🅤🇹🇷͜͜͡͡✯ profil fotoğrafı
🅒🅐🅝🅢🅤🇹🇷͜͜͡͡✯1 yıl önce

Kadın yemeye alışmış tabii,hayatta bişey ödemez 😂

JerryM profil fotoğrafı
JerryM1 yıl önce

Becerikli mi desek ya :)

vera profil fotoğrafı
vera1 yıl önce

Evli adamlarin metresinden bu konuda tavsiye almak istemem ben bu konuda para ,statü ve konfor için hiçbir erkekle beraber olmam ,olmadimda.Herkes kendi hayatını kazansın yeter li ,kimse kimseye muhtaç olmasın .

meral profil fotoğrafı
meral1 yıl önce

Bunu kale bile almam

🌟 profil fotoğrafı
🌟1 yıl önce

Hic sevmem kadini ama bu konuda hakli. Ben de yanimdayken hicbir sey almamisimdir. Almam da. Zaten soylenen de olmadi. Ama olursa da gelecek dusunmem. Bakamaz cunku. Birbirimizle gecinemeyiz.

JerryM profil fotoğrafı
JerryM1 yıl önce

😇

Servet profil fotoğrafı
Servet1 yıl önce

Erkek hesapi öder tabikide bütün koşullarda herzaman.kadinlarinda erkek maddi ve manevi durumunu kolaylik saglamalidir.bazi durumlarda ama.bu sanatçin cevresi hepsinin zengin,mutlu,iş ortaklari. oldugu tabikide sıkıntı cıkmaz.

Shelby1907_ profil fotoğrafı
Shelby1907_1 yıl önce

Allah var oderim.... elli kere gitsemde yemege hesabi oderim....

JerryM profil fotoğrafı
JerryM1 yıl önce

😁🧿

Benzer Videolar