Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Erken uyanma mevzusu problem olmaya başladı

269,289 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von boomlich
boomlichvor 1 Jahr

Erken neden uyumuyor kimse. Gece 12’lere kadar çay kahve meyve misafirlik vs derken kimse 12-01 den önce uyumuyor. Erken kalkmak gibisi varmı günün en bereketli anı 07-13 arası

Profilbild von Places Visited & Pictures Taken
Places Visited & Pictures Takenvor 2 Jahren

Wondering what happens when AI is used? Here’s the answer 🙂

Profilbild von Htc
Htcvor 1 Jahr

Katılmıyorum erken uyuyan çocuk erken de kalanlar zaten. Gece yarısına sizinle birlikte oturuyorsa tabiki yazık erken kalkması. Akşam 9 en geç 10 da bir çocuğum uyuması lazım sabah da 8 e kadar kalmış olur doğal olarak sağlıklı olan da bu zaten

Profilbild von gülselin 🇹🇷
gülselin 🇹🇷vor 1 Jahr

İyi de saatlice yatan bir çocuk zaten kendiliğinden kalkıyor kimsenin kaldırmasına gerek kalmadan benim çocuklar 6 en geç 7 de kalkıyorlar ben biraz daha uyusunlar istiyorum hatta bizim için belki problem ama çocuklar bunu dert etmiyor rahat olabilirsiniz

Profilbild von Naz ✨
Naz ✨vor 1 Jahr

Oğlum 4 yaşına girecek. Sabah 8 dedin mi uyanıyor genellikle. Uyumak istese zamanı var ama uyumuyor kimse zorla kaldırmıyor. Okulda en verimli geçen dersler 9-12 saatleri arasındaki derslerdir. Bence erken kalkmak değil mesele. Zamanında uyumak.

Profilbild von Nessss
Nessssvor 1 Jahr

Erken uyanmak en verimli şeylerden biri.Zamanı da kullanmak anlamında.Miskin çocuk yetiştirirsen de yine sıkıntısını sen yaşarsın hep ittirmek zorunda kalırsın.Ayrıca sülalece yatın hepiniz,kazancınız olmayınca duvarları kemirirsiniz

Profilbild von İndigo Çocuk
İndigo Çocukvor 1 Jahr

Ablanın söylediklerinden çocukların saat kaçta kalkması gerektiğini anlayamadım.Çocuk vakitli yattığında zaten uyanır.İnsanların da çocuklarında biyolojik saatleriyle oynadılar bunda çalışma şartları dışında,tvler,telefonlar,bilgisayar gibi zaman alıcı faktörlerin etkisi çok…

Profilbild von DBSly🐞🍀
DBSly🐞🍀vor 1 Jahr

Ya oy verdiğin yere dikkat edeceksin, ya da doğurmayın o zaman! Çocuklar için iyi bir şey dediğini sanıp; "bir bok olmasınlar" demek nedir yahu? Neyse yakında robotlar sizin işinizi yapacak. Çocuklarınızla sıcak evinizde oturursunuz... Ananız, babanız çocuklarınıza bakmak için bu dünyada değiller...

Profilbild von efdal
efdalvor 1 Jahr

Yok günün en verimli saati diye yazanlar olmuş salak saçması şeyler. Günün verimli saatini kullanmak şahsidir. İsteyen erken kalksın dünyayı kurtarsın. Kimse kimseye erken kalkmayı dayatamaz. Ayrıca erken kalkma alışkanlığı erken çocukluk dönemi öğrenilecek bir kazanım değildir

Profilbild von EMİNE MERVE
EMİNE MERVEvor 1 Jahr

Kıçınızı devirip yatın o zaman ailece.

Profilbild von BuRcU dEMirci
BuRcU dEMircivor 1 Jahr

Uyuyarak mi dünya fethedilcek Peki?

Ähnliche Videos

rutin olmaya başladı
0:20

Sensitive content

rutin olmaya başladı

no context beşiktaş

192,665 Aufrufe • vor 1 Jahr