Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Erken uyanma mevzusu problem olmaya başladı
269,289 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Erken neden uyumuyor kimse. Gece 12’lere kadar çay kahve meyve misafirlik vs derken kimse 12-01 den önce uyumuyor. Erken kalkmak gibisi varmı günün en bereketli anı 07-13 arası

Wondering what happens when AI is used? Here’s the answer 🙂

Katılmıyorum erken uyuyan çocuk erken de kalanlar zaten. Gece yarısına sizinle birlikte oturuyorsa tabiki yazık erken kalkması. Akşam 9 en geç 10 da bir çocuğum uyuması lazım sabah da 8 e kadar kalmış olur doğal olarak sağlıklı olan da bu zaten

İyi de saatlice yatan bir çocuk zaten kendiliğinden kalkıyor kimsenin kaldırmasına gerek kalmadan benim çocuklar 6 en geç 7 de kalkıyorlar ben biraz daha uyusunlar istiyorum hatta bizim için belki problem ama çocuklar bunu dert etmiyor rahat olabilirsiniz

Oğlum 4 yaşına girecek. Sabah 8 dedin mi uyanıyor genellikle. Uyumak istese zamanı var ama uyumuyor kimse zorla kaldırmıyor. Okulda en verimli geçen dersler 9-12 saatleri arasındaki derslerdir. Bence erken kalkmak değil mesele. Zamanında uyumak.

Erken uyanmak en verimli şeylerden biri.Zamanı da kullanmak anlamında.Miskin çocuk yetiştirirsen de yine sıkıntısını sen yaşarsın hep ittirmek zorunda kalırsın.Ayrıca sülalece yatın hepiniz,kazancınız olmayınca duvarları kemirirsiniz

Ablanın söylediklerinden çocukların saat kaçta kalkması gerektiğini anlayamadım.Çocuk vakitli yattığında zaten uyanır.İnsanların da çocuklarında biyolojik saatleriyle oynadılar bunda çalışma şartları dışında,tvler,telefonlar,bilgisayar gibi zaman alıcı faktörlerin etkisi çok…

Ya oy verdiğin yere dikkat edeceksin, ya da doğurmayın o zaman! Çocuklar için iyi bir şey dediğini sanıp; "bir bok olmasınlar" demek nedir yahu? Neyse yakında robotlar sizin işinizi yapacak. Çocuklarınızla sıcak evinizde oturursunuz... Ananız, babanız çocuklarınıza bakmak için bu dünyada değiller...

Yok günün en verimli saati diye yazanlar olmuş salak saçması şeyler. Günün verimli saatini kullanmak şahsidir. İsteyen erken kalksın dünyayı kurtarsın. Kimse kimseye erken kalkmayı dayatamaz. Ayrıca erken kalkma alışkanlığı erken çocukluk dönemi öğrenilecek bir kazanım değildir

Kıçınızı devirip yatın o zaman ailece.

Uyuyarak mi dünya fethedilcek Peki?
