Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
És el millor
23,145 просмотров • 11 месяцев назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Es que ha de ser així hostia, i punt, i t'ho diu una persona que no es independentista

Empatia i autoestima.

Però si els diferents accents de CAT son molt macos...

Absolutament.

És així.

Jo estimo LLEIDA! 💕 em semblen els més autèntics! 👏🏻👍🏻💕

Ben dit!

jo no entenc d'accents en català, per mi tot sona igual.

Hi ha una diferència abismal no fotem! Haha la meva dona parla dialecte de l'Ebre i parla molt diferent a mi!

Em va explicar ell mateix que volia fer un documental pel mil·lenari de Montserrat. La nostra TVE3 no el va voler perquè la temàtica religiosa no interessa. Després van enviar 6 periodistes per ho del Papa de Roma. Has vist el documental en algun lloc? Patriotes de postal

