Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
És el millor
10 Yorum

Carlos Martínez11 ay önce
Es que ha de ser així hostia, i punt, i t'ho diu una persona que no es independentista

Bernat Castro 🦊11 ay önce
Empatia i autoestima.

GregoriG ||*||11 ay önce
Però si els diferents accents de CAT son molt macos...

BLOG SOCIETAT ANÒNIMA11 ay önce
Absolutament.

Roger Barceló11 ay önce
És així.

Eva Amela 🎗 🔻 ✵11 ay önce
Jo estimo LLEIDA! 💕 em semblen els més autèntics! 👏🏻👍🏻💕

Concepció Gispert Mas11 ay önce
Ben dit!

Rainwors Laugh hard, run fast, be kind.11 ay önce
jo no entenc d'accents en català, per mi tot sona igual.

Bernat Castro 🦊11 ay önce
Hi ha una diferència abismal no fotem! Haha la meva dona parla dialecte de l'Ebre i parla molt diferent a mi!

Aramelpenso11 ay önce
Em va explicar ell mateix que volia fer un documental pel mil·lenari de Montserrat. La nostra TVE3 no el va voler perquè la temàtica religiosa no interessa. Després van enviar 6 periodistes per ho del Papa de Roma. Has vist el documental en algun lloc? Patriotes de postal

