正在加载视频...
视频加载失败
És el millor
10 条评论

Carlos Martínez11 个月前
Es que ha de ser així hostia, i punt, i t'ho diu una persona que no es independentista

Bernat Castro 🦊11 个月前
Empatia i autoestima.

GregoriG ||*||11 个月前
Però si els diferents accents de CAT son molt macos...

BLOG SOCIETAT ANÒNIMA11 个月前
Absolutament.

Roger Barceló11 个月前
És així.

Eva Amela 🎗 🔻 ✵11 个月前
Jo estimo LLEIDA! 💕 em semblen els més autèntics! 👏🏻👍🏻💕

Concepció Gispert Mas11 个月前
Ben dit!

Rainwors Laugh hard, run fast, be kind.11 个月前
jo no entenc d'accents en català, per mi tot sona igual.

Bernat Castro 🦊11 个月前
Hi ha una diferència abismal no fotem! Haha la meva dona parla dialecte de l'Ebre i parla molt diferent a mi!

Aramelpenso11 个月前
Em va explicar ell mateix que volia fer un documental pel mil·lenari de Montserrat. La nostra TVE3 no el va voler perquè la temàtica religiosa no interessa. Després van enviar 6 periodistes per ho del Papa de Roma. Has vist el documental en algun lloc? Patriotes de postal

