Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
ESAS DURUŞTA DİNLEDİK AMK!
452,634 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Yav şu adamı paylaşıp da prim vermeyin ulan. Biz yapı yok diye değil ali koç bu yapıyı yıkamıyor diye istifaya davet ediyoruz meşrulaştırmayın bunların yüzsüzlüğünü

Gs trolüsün sen admin , yavşağın tekisin

son 1 aydaki söylediklerini unuttunuz galiba yapıyı aklar cinsten, bu adamı ben de severdim ama artık n.kahveci güzellemesi yapmak..

where space meets sound

Nihat kahvecinin yorumlarını hep severim ama bukez haksız. Ben aziz yıldırımı cok seven ve seçimi kaybedince dünyalar kadar üzülen biri olmama rağmen bu sene taraftarın istifaya davet etmemesi gerektiği düşünüyorum yıllarca kendim istifa diye haykırdım. neden böyle düşünüyorum;

Dimdik olduk. Nihat Kahveci için saygı duruşu rica edicem.

Adam herşeyi biliyor ama herşeyi

dün akşam çoluk cocugu yendiğinizi konuşmuyorsunuz . hani bizim sizin alt yapı dediklerinizi yendiğimizdeki zaman da konuştuğunuz gibi

Offfff

Bayıldım ya sarıp sarıp izliyom amk

@musti_fs Helal olsun güzel konuşmuş pilav kaşıklarken anasını yedirenoğlu ne diyecek acaba buna
