Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Eskiyi özleyenler…

197,867 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Ömer...
Ömer...1 год назад

Fakir güzellemelerinden artık gına geldi. Kömür taşımak, odun kırmak, ve sadece sobanın yandığı odanın sıcak olması. Buz gibi bir mutfakta bulaşık yıkamak vs... vs..

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

Stargazing is out now

Фото профиля Ceren Mehmed
Ceren Mehmed1 год назад

Hayır hiç özlemiyorum eskiye dönmek istemem rezillik ve travmalar

Фото профиля EdaErdn
EdaErdn1 год назад

Ay hayır ya özlemiyoruz. Evin tek bir odasının sadece soba yanınca sıcak olmasını. İsini pisini tozunu hiç birini özlemiyoruz.

Фото профиля 𝒽﹡
𝒽﹡1 год назад

Vallahi bende soba sıcaklığını çok özlüyorum bir de ışığı kapatınca alevlerin tavana yansımasını...❤️❤️ Devamlı olduğunda zorlukları yıldırır ama arada özlem gidermek istiyor insan🫠

Фото профиля 🦇
🦇1 год назад

Al evine kur bi soba seni tutan nedir kimdir 😀

Фото профиля 𝕺𝖐𝖙𝖆𝖞 𝕰𝖗𝖉𝖊𝖒 ⚫⚪🦅🇹🇷
𝕺𝖐𝖙𝖆𝖞 𝕰𝖗𝖉𝖊𝖒 ⚫⚪🦅🇹🇷1 год назад

Nayn

Фото профиля mehmet turan
mehmet turan1 год назад

Yerden ısıtmalı evinde özlemek kolay tabi. Çocuğun üstü açılınca sabah öksürük nobetlerinde göreyim seni Piskuvit yiyince geçmiyor bazı yoksunluk ve yoksulluklar fakirlik özlenilirmi lan

Фото профиля Sitare
Sitare1 год назад

E valla bisküvi de aynı bisküvi değil, isterseniz üretici firmalara sorun. Her şeyde olduğu gibi, aburcurun da tadı eski tat değil

Фото профиля arif safa ilhan
arif safa ilhan1 год назад

Bir hafta soba ile ısındık şehre geldik Kombi çok yavan geldi 😢 kemiklerine kadar ısınıyor insan ama külü pisliği bitmiyor sürekli odun kır taşı 🪵

Фото профиля WildSaulLolan
WildSaulLolan1 год назад

Özlüyoruz ama ne köy kaldı ne dedem

Похожие видео

Baba sesi özleyenler için.
0:29

Sensitive content

Baba sesi özleyenler için.

GÜLCE HATUN

10,341 просмотров • 1 год назад