Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Eskiyi özleyenler…

197,867 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Ömer... profil fotoğrafı
Ömer...1 yıl önce

Fakir güzellemelerinden artık gına geldi. Kömür taşımak, odun kırmak, ve sadece sobanın yandığı odanın sıcak olması. Buz gibi bir mutfakta bulaşık yıkamak vs... vs..

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

Stargazing is out now

Ceren Mehmed profil fotoğrafı
Ceren Mehmed1 yıl önce

Hayır hiç özlemiyorum eskiye dönmek istemem rezillik ve travmalar

EdaErdn profil fotoğrafı
EdaErdn1 yıl önce

Ay hayır ya özlemiyoruz. Evin tek bir odasının sadece soba yanınca sıcak olmasını. İsini pisini tozunu hiç birini özlemiyoruz.

𝒽﹡ profil fotoğrafı
𝒽﹡1 yıl önce

Vallahi bende soba sıcaklığını çok özlüyorum bir de ışığı kapatınca alevlerin tavana yansımasını...❤️❤️ Devamlı olduğunda zorlukları yıldırır ama arada özlem gidermek istiyor insan🫠

🦇 profil fotoğrafı
🦇1 yıl önce

Al evine kur bi soba seni tutan nedir kimdir 😀

𝕺𝖐𝖙𝖆𝖞 𝕰𝖗𝖉𝖊𝖒 ⚫⚪🦅🇹🇷 profil fotoğrafı
𝕺𝖐𝖙𝖆𝖞 𝕰𝖗𝖉𝖊𝖒 ⚫⚪🦅🇹🇷1 yıl önce

Nayn

mehmet turan profil fotoğrafı
mehmet turan1 yıl önce

Yerden ısıtmalı evinde özlemek kolay tabi. Çocuğun üstü açılınca sabah öksürük nobetlerinde göreyim seni Piskuvit yiyince geçmiyor bazı yoksunluk ve yoksulluklar fakirlik özlenilirmi lan

Sitare profil fotoğrafı
Sitare1 yıl önce

E valla bisküvi de aynı bisküvi değil, isterseniz üretici firmalara sorun. Her şeyde olduğu gibi, aburcurun da tadı eski tat değil

arif safa ilhan profil fotoğrafı
arif safa ilhan1 yıl önce

Bir hafta soba ile ısındık şehre geldik Kombi çok yavan geldi 😢 kemiklerine kadar ısınıyor insan ama külü pisliği bitmiyor sürekli odun kır taşı 🪵

WildSaulLolan profil fotoğrafı
WildSaulLolan1 yıl önce

Özlüyoruz ama ne köy kaldı ne dedem

Benzer Videolar

Baba sesi özleyenler için.
0:29

Sensitive content

Baba sesi özleyenler için.

GÜLCE HATUN

10,341 görüntüleme • 1 yıl önce