Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
estic plurant
85,600 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Uriivor 1 Jahr
si mai no som independents a la vida real tindrem el consol del minecraft

praccibtzvor 1 Jahr
wait till younes aboyakoub pilla una furgoneta per les rambles😖

Cubecatvor 1 Jahr
Gràcies. 🫶

Bernat Castro 🦊vor 1 Jahr
És impressionant haha

TDA 🤷♂️🏆vor 1 Jahr
Everybody go to almogavers 122

catalan psychovor 1 Jahr
la banda sonora es goat

Albertvor 1 Jahr
Pots establir un imperi de botigues pel servidor. Marchando empanadillas argentinas para todos.

navarro🗿vor 1 Jahr
con lo guapo q habria estao recrear todo l’eixample

Brave Monteravor 1 Jahr
Al menos no hay moros

magdalena baywatchvor 1 Jahr
Va extremadament dur!
Ähnliche Videos
Guanyi o perdi, estic enamorada d'aquest Barça per coses com aquestes
Cris
25,627 Aufrufe • vor 1 Jahr
