Loading video...
Video Failed to Load
Eternal Barron is de naam ๐ฎโ๐จ๐ ฐ๏ธ #FutureCup
59,647 views โข 1 year ago โขvia X (Twitter)
21 Comments

Mannen...... zitten we nu met z'n alle een jochie af te zeiken? EEN KIND?! Weak AF.

Speelt 4x de bal te ver voor zich uit ik trap hier niet ik hoor die hadden we bij de woenselse boys allang de lijn over geschopt ๐ช๐ป๐๐ป

Tegen een goed middenveld hou je de bal niet bij je als je hem steeds 3 meter voor je uitspeelt.

Die speelt over 3 jaar een paar wedstrijden per seizoen bij Telstar.

Als wij vroeger een bal zover vooruit speelde werden we gewisseld, nu kom je ermee op espn alsof het een wereld aktie was ๐คฃ๐คฃ๐คฃ๐คฃ

Ook wel het enige wat die goed heeft gedaan tot nu toe hoor, veel te veel balverlies deze jongen

waarom zie ik Ajax tv in mijn tijdlijn

Gaat zijn assist in z'n eentje vieren, terwijl de rest van het team naar de doelpuntenmaker loopt. Voetbal is een teamsport. Just saying.

Manmanman. Doe ik bij de veteranen nog.

Harde voetjes

โฆen werkelijk niรฉmand die serieus โverdedigdโ ๐๐๐

Weinig controle alles goedmaken met fysiek.

Top Oss in 3 jaar

FC Bijlmer ofzo

heeft real Madrid al geboden? 85 mio toch?

Tegen wie??

Hij loopt in de breedte met veel pijn en moeite langs een paar man, poe poe.

๐คทโโ๏ธ

Hoe heet ie?

Nash en Yildiz veel indrukwekkender.

Zal wel een eternal talent worden.


