正在加载视频...

视频加载失败

21,380 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

7 条评论

+44 的头像
+441 年前

Le petit il a plus de problèmes qu’un adulte

24K-rats 🇸🇳🇬🇲🇨🇵🥷🏾🩺👨🏾‍⚕️ 的头像
24K-rats 🇸🇳🇬🇲🇨🇵🥷🏾🩺👨🏾‍⚕️1 年前

Il est déjà submergé le pauvre

Dindefelo 的头像
Dindefelo1 年前

Non le gars avait mangé une sauce incroyable. Je me rappelle pas d’un événement qui a réunit hommes et femmes comme ça un jour. 😂

certified looser boy 的头像
certified looser boy1 年前

je le montrerai a mes gosse j’ai les yeux trempés

Impact 的头像
Impact1 年前

🇫🇷🇺🇸 À la suite d’un accrochage, le rappeur américain Jay Cinco s’est fait tabasser par un Parisien en plein live sur Twitch, alors qu’il se trouvait à Paris pour la Fashion Week.

🌘⏳ 的头像
🌘⏳1 年前

Rohff il a jamais réussi à s’adapter à la vie post-2010 mdrrrrr

Medved 的头像
Medved1 年前

Le boug il s’est fait braquer par des gars envoyés par son frère et ce sont des gars qui pleurent le soir au téléphone avec des meufs qui viennent se moquer ? Ok

相关视频

OPEN 👙👙💗
0:44

Sensitive content

OPEN 👙👙💗

BAVANA

54,798 次观看 • 2 年前

📺Dit is toch niet te geloven. Het opgewonden standje Wierd Duk ܦܝܪܬ ܕܘܟ wil Nederland redden van 'Bergsma & Bennink'. En daarvoor moet Ongehoord Nederland TV maar helemaal op zwart: "Die podcast alleen al zou eigenlijk reden moeten zijn om gewoon te stoppen met die omroep". ...Gewoon stoppen. Ik weet wel waarom. Zodat tv 'gewoon' één grote nationale voetbalkantine kan blijven waarin we het enorm met elkaar getroffen hebben. Waarin iedereen maar wat kakelt maar tenminste niemand 'gek' is. Want langs die bekrompen meetlat, en bewapend met het scheidsrechtersfluitje, wordt bepaald of iemand gelijk of zelfs maar recht van spreken heeft. En wat wordt er een hoop (af)gefloten om de discussie binnen de lijntjes te houden! De decadentie ("Natuurlijk zijn we voor vrijheid van meningsuiting") die Rutger Castricum er met een wijntje in de hand nog even overheen drapeert maakt het melodramatische schouwspel voor de eigen bühne helemaal af. Alleen Johan Derksen zegt nog iets verstandigs: "misschien moeten we die dan maar uitnodigen". Ja, dat lijkt me nu wel de enige juiste vervolgstap. (Bij deze, we komen graag Vandaag Inside). Wel zo eerlijk om ons uit te nodigen. Want nog afgezien van de onjuiste weergave van de 'babybloed' uitlatingen (die weergave is grotesk, uit context en negeert ons format van discussie, vrijelijk associeren en taboe-doorbreken) lijkt het zo te zijn dat Wierd en zijn tafelgenoten de vrijheid van meningsuiting willen offeren voor hun eigen comfort. De kijker wordt er immers niets wijzer van. Behalve dat een vrij debat blijkbaar iets van vroeger is. Als je al gelooft dat wat wij zeggen 'gek' is, dan zou dat geen enkele bedreiging moeten vormen. Dan gooi je niet het kind met het badwater weg. Dan voel je je niet bedreigt door een podcastje van 1,5 uur per week. Wat wellicht steekt is dat wij in de smaak vallen bij tienduizenden mensen die snakken naar iets anders dan de eeuwig repeterende, tot niets leidende nep discussies die we in 2002 al hadden kunnen beslechten. Als we niet zo'n bescheten landje van links-progressieve en fatsoenlijk-rechtse dominees waren geweest die de overheid dienen en niet de waarheid. Ik wil maar zeggen: oproepen tot censuur en uitsluiting staat iedereen lelijk, en devalueert je geloofwaardigheid tot het nulpunt. Om zelf nog even in de praktijk te brengen wat ik preek: het is maar goed dat Vandaag Inside bestaat en dat we van deze mening kennis mochten nemen. Never a dull moment!

Sietske Bergsma

141,346 次观看 • 2 个月前

17/6/26 - Hoe een integere Limburgse huisarts systematisch kapot is gemaakt. Niet door een anonieme bureaucratie, maar door Hugo de Jonge persoonlijk. De frikandellen-prikverkoper zette letterlijk alle beschikbare instrumenten in om één kritische arts kapot te jagen. Dit is het verhaal van kwaadaardige elite in optima forma, een kotsverhaal pur sang. Rob Elens behandelde zijn patiënten met hydroxychloroquine toen de officiële lijn dat verbood. Hij redde levens, terwijl Den-Haag en de gelijkgeschakelde media de samenleving gijzelden met angst en prikpropaganda. Voor De Jonge was alles onacceptabel. Geen debat, geen wetenschap, geen tegenspraak. Alles buiten de prik was kwakzalverij. Uit het verhoor blijkt nu zwart-op-wit wat Elens al jaren vermoedde: de minister belde zélf met de Inspectie en drong persoonlijk aan op disciplinaire maatregelen. In een mail schreef De Jonge letterlijk: “waarom mag die man überhaupt nog een praktijk runnen”. Persoonlijke bemoeienis van een minister met het lot van één individuele arts. In een rechtsstaat zou zoiets ondenkbaar zijn. In Nederland onder De Jonge was het routine. Een minister met bloed aan zijn handen. Want hoeveel mensen stierven er terwijl veilige, goedkope alternatieven systematisch werden weggezet als gevaarlijk. Het Nederlandse staatsapparaat sloopt dissidente artsen en behandelt ze als staatsvijanden, terwijl de echte kwakzalvers met eretitels in Den Haag zitten. Rob Elens werd het symbool van wat er gebeurt als een arts zijn eed serieus neemt en gedicteerde regels durft te breken. Elens verdient geen berisping, hij verdient excuses en volledig eerherstel van de staat. En Hugo de Jonge? Die man hoort thuis in een TBS-kliniek.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Denachtzuster(s)

102,216 次观看 • 7 天前