Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
Evde kalmış demeyin lütfen
268,577 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Kendini avutma videosu olmuş. 25'ten sonra tehlike çanları çalmaya başlamış. Gezip, tozmanın sonu yok, o da en fazla 30'a kadar olur, tabi parası varsa. 30'dan sonra da kılı kırk yarıp, böyle aday ararsa, evde kalır, zaten kalmış.

Tüm ülke ilişki üzerine seminer verecek kapasitede aq

you never heard this before

Genelde böyle akıl veren kadınlar 3-5 koca eskitmiş oluyor ha birde 6.hisleride kuvvetli bunların öyle kuvvetliki bi kendilerinde işe yaramıyor

35 e kadar mervelerde riding bj yap ardından ani bir değişimle yuva kurma isteği gelsin biranda el değmemiş mutaassıp aile kızı ol, kerizi bul evlen bir yıl içinde kucağına bebeyi ver ve yüklü bir nafaka tazminatla şutla ve layık olduğun sevdiğin bir ipsizle eski hayata dön.

Asıl evlenen evde kalır evlenmeyen gezer tozar 🤣 erkende evlensen geç de evlensen pişman olacaksınız.

Çalkantılarla dolu "aaaşıkıımm" ve "ölmek istiyorum" duygu durumları arasında 5-6 erkeğin deneme tahtası olduktan sonra, kedi köpek bakıcılığı yapan hayvan sevgisine övgüler dizen ve kendi başına yaşlanıp ölmek yada erken evlenip sevinci ve üzüntüyü eşinle yaşayıp yaşlanmak...

Her önüne gelen erkeğin tek gecelik karısı olduktan sonra kızlar ;

Aqq kezbanı 30 yaşına gelince kim napsın senin gibi mızmız bir şeyden memnun olmayan feministi, o yaşa kadar birini sevip evlenmemişsen sende vardır bir sorun. 30 a kadar her poku ye sonra evlenmeye karar ver oldu öyle bir enayi bulursan 😄 hayat gençken güzeldir.

Konuştuğu her erkeğe potansiyel koca muamelesi yapıp evlilik planı yaptığını ama kimsenin kendisiyle evlenmek istemediğini söylemiyor da bla bla laf yapıyor.
Related Videos
Sensitive content
Bu evde kalmış erkeklerin yediği şeyin adı nedir;) #FayePeraya #Sallandık
Ceylan
15,870 views • 1 year ago
