Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Everyone commenting about this lady confronting this cheapskate in this viral video. But I want to have a real discussion with y’all , how to prevent this? Actually? This mf can be seen using the card terminal and he 100% dgaf about our law. What can truly be done...

886,020 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von ch34pun®️
ch34pun®️vor 3 Jahren

Allocate special pump spot for kenderaan plat asing. Sesetengah stesen kan ada special spot utk NGV, diesel, elektrik..buat mcm tu. Mana plat asing suruh ke sana. Kat pump tu terus set harga tanpa subsidi.

Profilbild von Abudi Alsagoff
Abudi Alsagoffvor 3 Jahren

Thisssss

Profilbild von Hariri Din
Hariri Dinvor 3 Jahren

Susah sikit....mungkin impossible. But I can throw an idea like a kid. Setiap pump spot ada scan no. plat macam parking Sunway Pyramid tu. Bila detect bukan Malaysian, RON95 tak akan unlock to be use. Meaning, RON95 tu sedia memang lock selagi tak detect Malaysian vehicle.

Profilbild von 🏴
🏴vor 3 Jahren

kalau nampak orang luar especially singaporkean isi minyak kuning dekat stesen minyak, pegi je tekan emergency button dekat pam tu jangan takut. kalau la korang tau macam mana pegawai kastam diorang layan orang orang malaysia ni mesti korang layan diorang macam sampah jugak. sial

Profilbild von Abudi Alsagoff
Abudi Alsagoffvor 3 Jahren

Kita tak kena denda ke tekan emergency stop tu?

Profilbild von Dinas Suhadi
Dinas Suhadivor 3 Jahren

Rasanya law kata “tidak dibenarkan KENDERAAN ASING mengisi minyak RON95” bukan WARGANEGARA ASING. So, as long as dia guna kenderaan berpendaftaran asing, kena la isi RON97.

Profilbild von RAIN
RAINvor 3 Jahren

Trace card dia yang diguna untuk isi minyak. (?). Banned nama/passport dia dari masuk Malaysia. Dan dikenakan denda. Tapi tahu kerajaan Malaysia lemah dan lembik nak kenakan hukuman/denda pasa Singaporean yang pura-pura kaya tapi miskin.

Profilbild von daud aiman
daud aimanvor 3 Jahren

Aku masuk singapore nk hisap rokok pun takut. Tapi diorang tk takut pun law kita. Pandang remeh je kita ni

Profilbild von Adzizi
Adzizivor 3 Jahren

Just so much difference, their petrol is RM9-10 per litre while RON95 here is just RM2.05. Even if they pump the unsubsidized one is still lots cheaper than in SG.

Profilbild von Abudi Alsagoff
Abudi Alsagoffvor 3 Jahren

Cheapskate 💀

Ähnliche Videos