Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Evi , arabayı satmaya gidiyorum ben 😅
15,355 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Emine AKAR🥀1 год назад
Ben evladıma muhtaç olmaktansa satıp harcamayı tercih ederim... Rabbim o duruma düşürmesin ama hiç tereddüt etmem...Herkesin bir hayatı hayali var kimseye takoz olmak istemem

C&メMüNZeVi 🕊️🕊️1 год назад
Allah kimseye muhtaç etmesin , hep ettiğim duadır 🙏🏻

@missmaraşbiberi,doğal ürünler, anlaşmalı kargo 📦1 год назад
Abi yapma etme dur 😂

C&メMüNZeVi 🕊️🕊️1 год назад
Yedirmem 🥲🥲

kerim1 год назад
😂😂

C&メMüNZeVi 🕊️🕊️1 год назад
😅

Karadeniz071 год назад
Bizim komşu var dedesi 8 daire bırakmış arkasından dua ediyormusun diyorum hayır ya niye dua edeceğim 8 daire az bırakmış diyor diye kızıyor. Dairenin tanesi en az 10 milyon

C&メMüNZeVi 🕊️🕊️1 год назад
🤦🏻♂️🤦🏻♂️ çok güzel bir örnek işte , Allah razı olsun diyen bile yok

Ruhat Cetiner1 год назад
Moralim bozuldu mk

C&メMüNZeVi 🕊️🕊️1 год назад
Sinir bozucu :)
Похожие видео
1:27
Sensitive content
İçinde kiracı olan evi satmaya çalışan emlakçı…
F. TRAVOLTA
535,191 просмотров • 6 месяцев назад
0:45
Sensitive content
tam evi arabayı alınca azrail gelirse
Aloske Gang
886,107 просмотров • 2 лет назад
