Loading video...
Video Failed to Load
eylül geldi
302,965 views • 1 year ago •via X (Twitter)
2 Comments

nobody.351 year ago
@lieeworld bu şarkı bana şu satırları hatırlatıyor: Karabağlar'dayım Geceden sabaha doğru Soğuk bir banktayım Üstümde battaniye Etrafta sokak köpekleri Ve yakında toplu konutlar Karabağlar'dayım Ben karanlıktayım Ben çok ağlamaktayım.

avşin1 year ago
@lieeworld bu versiyon spotifyda varrrrr mııı

