正在加载视频...
视频加载失败
Eyt 28 şubata kaldı
238,615 次观看 • 3 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

Öyle yada böyle yönetimde son aylarını yaşıyorlar. Onlarda bunun farkında deprem felaketi ile geldiler. Hiç ders almadılar. Deprem felaketiyle gidiyorlar.

Kör istedi bir göz Allah verdi iki göz. Zaten niyetleri yoktu ülkenin yaşadığı felakette bahanesi oldu. Tivit mivit atmayın kardeşim artık. Ama Kasım ayından beri verilen ve tutulmayan sözleri de aklınızdan çıkarmayın. Bence bu yasa hiç çıkmayacak. Göz boyuyorlar sadece

@cemlttinp Bunların niyeti , hiç çıkarmamak, şu anda Meclisteki milletvekillerinin hiçbirine hakkımı helal etmiyorum

Bence 29 şubata kaldı

17 ağustosta , 15 temmuzda , kapatılmayan meclis 1 aydır işlemiyor ilkleri yatmaya devam ediyorlar.

Üstad belli olan bir şeyi niye hala konuşuyoruz 22 Temmuzda paylaştım fikrimi.. karşımızda AKP var 20 yıldır artık ne zaman ne tepki verecekleri bilinen haldeyken millet gerçekten saf ...bu durumda olmamız normal yani

Bu EYT yi talep eden herkes aslında hakkı olmayan bir şey istediğinin farkında dimi? İstediklerinin aslında bu ülkenin gelecek nesillerine borç takmaktan başka bir şey olmadığının da!

Ben 30 Şubat'ta çıkacak diyordum

Sanki gidip enkazdan insan çıkariyorlar tek işleri mecliste kanun çıkarmak onu bile beceremiyorlar

Yasa çıkmayacak herhalde tamamen ümidim kalmadı

