Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

F1サウンドのSUVとか最強過ぎてニヤけたw

453,030 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

小鳥遊(たかなし)@タクドラ元見習い運転手 profil fotoğrafı
小鳥遊(たかなし)@タクドラ元見習い運転手1 yıl önce

全然違うw

まっつんたん profil fotoğrafı
まっつんたん1 yıl önce

いい音だけど F1はもっと高音 スーパーGTとかの方が近い?かな?

けい profil fotoğrafı
けい1 yıl önce

V6のF1とかなら近いのかも。

POSSI #46🇮🇹 profil fotoğrafı
POSSI #46🇮🇹1 yıl önce

買う。 #買えません。

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

the best driving music is right here

Hiro the Onlooker profil fotoğrafı
Hiro the Onlooker1 yıl önce

クラウンにエンブレムとスピーカー付けても行けそう

前科持ち便秘マッチョ profil fotoğrafı
前科持ち便秘マッチョ1 yıl önce

F1サウンド(笑)

BlueBlaze profil fotoğrafı
BlueBlaze1 yıl önce

本家と比較すると高音域足りなさすぎないか

narial profil fotoğrafı
narial1 yıl önce

やっぱりクラウンとは全然違うよwww

gant profil fotoğrafı
gant1 yıl önce

F1オタクイライラで草

Benzer Videolar