正在加载视频...

视频加载失败

Faiz = Borsa = Gelecek Ya siz ?

134,074 次观看 • 2 年前 •via X (Twitter)

10 条评论

Bulent Bulbul 的头像
Bulent Bulbul2 年前

Iyıde sat faıze koy gucunu artır sonra gel yıne al.Hanı burda neden konu dramatize edılıyor.Bugun trend faız ıse borsayı satarım mıs gıbı faızden nemalanırım.Yarın doner coskulu olacaksa borsaya gırerım.Bekleyıp neden kaybedeyım.Enflasyon beklemıyor cunku…

HDA 的头像
HDA2 年前

Neredeyse 4-5 yıldır ereğli tutuyorum gel bunları bi de bana anlat. Dolar bazında ve enflasyonla birlikte alım gücü düşen TL yi beraber konuşalım hoca.

hilalî 的头像
hilalî2 年前

Tabii ki faiz değil 👌👏

mert bal 的头像
mert bal2 年前

Doğrusu bu ya, neredeyse 20 yıldır şu mevduat faizi kaçtır vadesi nedir?..ne merak ettiiim ne de o otoparka park ettim.20 yıldır %100 hisse ile yürüdüm..Dönüp bi bakıyorum faizlerle ilgili hiç "keşkem var mı?" diye...Anaa o da yok😁😁 Ne TL'de durmuşluğum var ne faizde.

Emel .üniversiteli 的头像
Emel .üniversiteli2 年前

👏

zafer meydan 的头像
zafer meydan2 年前

Gelen faiz ile düzenli hisse alımı yapılırsa dedikleri hava da kalır. Alıp boş beklemek aldatmacadır. Günün şarlarına göre pozisyon almak gereklidir.

cihan 的头像
cihan2 年前

Yıllarca bizi kandırmışlar uzun vade uzun vade diye hangi şirket uzun vade gitti .Ereğli ,ASELSAN ,enkai ,tekven ,oyakc vb kacpara oldular insanlar perişan ettiler helehele Zorlu enerji saymakla bitmez .....

Borsa Cafe 的头像
Borsa Cafe2 年前

Satar 6 ay sonra dipten alırız.2 aydır portföy eridi.Halka arzlardan voleyi vurmaya devam ediyorlar.İçerde kalanlar nasıl avlansın dipten iyi alsın şirketleri.Bu video sadece bir öneri gerçekler böyle değil malesef

fani 的头像
fani2 年前

Ulan insan ları bıktırır dı …Türk borsasına yatırım yapmayın bakın ben battım başka insanlar batmasın böyle birilerinin lafına kanmayın ..bunlar büyük lobinin uşağı onlar adına popülerlik yapıyor..

Silver 的头像
Silver2 年前

Ucu açıl cümleler, belki daha çok getirebilir, şöyle olabilir böyle olabilir. Tahmin ediyorum ıvır zıvır e akside mümkün

相关视频