Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Fall seven times, stand up eight. $NORMIE
59,030 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

𝐬𝐧𝐚𝐤𝐞𝐠𝐨𝐝2 yıl önce
vibing like this in 4 months from now

Owl trades2 yıl önce
June is gonna be amazing for $normie , easy 100m+ loading

Defi TheWay2 yıl önce
You screwed buyers and supporters who bought after the exploit !

Herb2 yıl önce
Me when $NORMIE goes back to ATH by the end of the month

Tim2 yıl önce
Missed you normie

brisko ( -_•) ︻デ═一 💥2 yıl önce
the comeback onslaught commences $normie

Wojak.eth2 yıl önce
You screwed up ppl that bought to support, just get lost and enjoy sub 10M in the coming days.

MLAR2 yıl önce
we are so back

Pristine2 yıl önce
Outstanding job by the team on the relaunch 👏


