Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
felt a breeze outside…
294,265 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

priya 🍥1 yıl önce
No yeah heavily feeling the positions aura in the air these days

𝐈𝐍 𝐓𝐇𝐄 𝐍𝐀𝐌𝐄 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐌𝐎𝐎𝐍... ♡︎🌙1 yıl önce
i felt it too wayment🙂↕️🙂↕️🙂↕️

GrandeFlamesButera1 yıl önce
Confused on how the 2 relate…. 😂😂😂

cameron1 yıl önce
the album came out at the end of this month so i usually associate this album with fall

꒰ᐢ. .ᐢ꒱1 yıl önce
ON REPEAT

Jorge Arreguin1 yıl önce
One of my favorites performances, ever.

elvis1 yıl önce
waittt cuz why have i had positions on replay recently

❣️1 yıl önce
☕️ time to relax

bry ❀1 yıl önce
@gainsarianafans ifbbbb🤍

🕰️1 yıl önce
@ifeeltheRUSHHH
