Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
FELT LIKE A WHAT?
19,603 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Reiv11 ay önce
best opening in the series mentioned

Shoesuke11 ay önce
That was really our eternal punishment

kei11 ay önce
i fucking love this opening

宮代圓蔵 #Persona4REVIVAL #TeamSimo 🧩11 ay önce
@onlyfansdo_otto

The Blammer11 ay önce
I was just playing this in persona 3 dancing get out of my walls

BLACK11 ay önce
60fps is so peak

LimitedTimeGamer11 ay önce
Real talk, ATLUS is too scared to remake P1/P2, because of the sheer level of aura

Gen11 ay önce
Best intro in the whole Persona saga and whoever says otherwise is a LIAR

Bruno FR11 ay önce
This opening dude...


