Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

FELT LIKE A WHAT?

19,603 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Reiv profil fotoğrafı
Reiv11 ay önce

best opening in the series mentioned

Shoesuke profil fotoğrafı
Shoesuke11 ay önce

That was really our eternal punishment

kei profil fotoğrafı
kei11 ay önce

i fucking love this opening

宮代圓蔵 #Persona4REVIVAL #TeamSimo 🧩 profil fotoğrafı
宮代圓蔵 #Persona4REVIVAL #TeamSimo 🧩11 ay önce

@onlyfansdo_otto

The Blammer profil fotoğrafı
The Blammer11 ay önce

I was just playing this in persona 3 dancing get out of my walls

BLACK profil fotoğrafı
BLACK11 ay önce

60fps is so peak

LimitedTimeGamer profil fotoğrafı
LimitedTimeGamer11 ay önce

Real talk, ATLUS is too scared to remake P1/P2, because of the sheer level of aura

Gen profil fotoğrafı
Gen11 ay önce

Best intro in the whole Persona saga and whoever says otherwise is a LIAR

Bruno FR profil fotoğrafı
Bruno FR11 ay önce

This opening dude...

Benzer Videolar