Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Fenerbahçe kazandı.
78,892 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

İmza.

Yav sen nasıl bir adamsın abi..Yeminle şu Fenerbahçe sevgine bitiyorum.. kimi desteklediğimde umrumda değil..Sonuç olarak hep Fenerbahçe vurgusu yapman yeter..senin gibilere çok ihtiyacımız var.. karşı tarafın sinsi yorumcularınada haddini bildiriyosun. Nesin sen MHY mı?😅😅

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Ahmet Konanç izlediğimden beri en iyi konuşmalardan biri.

Ahmet abi nefes almamışsın abi bende nefes alamadan izledim helal olsun

Tespitler 🤌🤌

Abi ilk defa sesini duydum bundan sonra her haberini sesinle okuycam 😂

Fenerbahçe konuşuyoruz tek Fenerli orda sensin .

Sizin programa da ara sıra baktım. İyiydi.

Su evren papaganina gerekli dersleri ver ahmetim

Bu birliktelik gözüken 5 li den 2 sinin hiç hoşuna gitmiyor biliyorsunuz değil mi
Benzer Videolar
90+7' Fenerbahçe penaltı kazandı. Sizce karar doğru mu?
Anlık Goller
2,428,989 görüntüleme • 2 ay önce
