Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

“Fenerbahçe’de herkes mutsuz…”

719,082 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von volkanel
volkanelvor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu ismail hocamın hakkını yiyen adamı mutsuz görünce şu şekil keyiflendik

Profilbild von Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzlevor 1 Jahr

☕ Ready for a cup of "Not Joe"? Grab a mug, arm it with some freedom beans and start that day off right. 🇺🇸 #Trump Coffee:

Profilbild von Mehmet Kaan AKKUŞLU
Mehmet Kaan AKKUŞLUvor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu

Profilbild von CeliKXxX
CeliKXxXvor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu Olum sizin sayenizde zaten. Taşk mı geçiyonuz bizimle?

Profilbild von moloz
molozvor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu Fred taktik verse düzelir gibi ya

Profilbild von ~
~vor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu Senin ve kanalın yüzünden olmasın mesela? Her seferinde hocayı yıpratıp iftiralar atmadınız mı? Hangi yüzle bunları söylüyorsun sen ya şimdi? Bir de o Serhat abine söyle konuşurken ayağa kalksın dediği anlaşılmıyor :)

Profilbild von Terimneferi🇳🇬
Terimneferi🇳🇬vor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu Üzgün fenerlileri izleme işi

Profilbild von posei 🌊
posei 🌊vor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu geçen sene, BU SENEYE GÖRE başarılı bir hocamız vardı ama adamı nerdeyse her maç sonu eleştiri bombasına tutuyodunuz maçı kazandığımıza maçı frede tadice yazıyodunuz şimdi gelmiş herkes mutsuz diyip sad edit atıyosunuz utanmadan. çok enteresan

Profilbild von D o b r a ✊
D o b r a ✊vor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu Yinede Fenerbahceli oldugum icin sükrediyorum diger ezik kulübün taraftari olmadigim icin de sükrediyorum!

Profilbild von Volkan Yılmaz
Volkan Yılmazvor 1 Jahr

@yagosabuncuoglu En azından 11 yıldır bünyeniz alışık.

Ähnliche Videos

Niye herkes mutsuz
0:51

Sensitive content

Niye herkes mutsuz

Allahım Nasip Etme

24,933 Aufrufe • vor 1 Jahr