Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

“Fenerbahçe’de herkes mutsuz…”

719,091 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля volkanel
volkanel1 год назад

@yagosabuncuoglu ismail hocamın hakkını yiyen adamı mutsuz görünce şu şekil keyiflendik

Фото профиля Rock Paper Sizzle
Rock Paper Sizzle1 год назад

☕ Ready for a cup of "Not Joe"? Grab a mug, arm it with some freedom beans and start that day off right. 🇺🇸 #Trump Coffee:

Фото профиля Mehmet Kaan AKKUŞLU
Mehmet Kaan AKKUŞLU1 год назад

@yagosabuncuoglu

Фото профиля CeliKXxX
CeliKXxX1 год назад

@yagosabuncuoglu Olum sizin sayenizde zaten. Taşk mı geçiyonuz bizimle?

Фото профиля moloz
moloz1 год назад

@yagosabuncuoglu Fred taktik verse düzelir gibi ya

Фото профиля ~
~1 год назад

@yagosabuncuoglu Senin ve kanalın yüzünden olmasın mesela? Her seferinde hocayı yıpratıp iftiralar atmadınız mı? Hangi yüzle bunları söylüyorsun sen ya şimdi? Bir de o Serhat abine söyle konuşurken ayağa kalksın dediği anlaşılmıyor :)

Фото профиля Terimneferi🇳🇬
Terimneferi🇳🇬1 год назад

@yagosabuncuoglu Üzgün fenerlileri izleme işi

Фото профиля posei 🌊
posei 🌊1 год назад

@yagosabuncuoglu geçen sene, BU SENEYE GÖRE başarılı bir hocamız vardı ama adamı nerdeyse her maç sonu eleştiri bombasına tutuyodunuz maçı kazandığımıza maçı frede tadice yazıyodunuz şimdi gelmiş herkes mutsuz diyip sad edit atıyosunuz utanmadan. çok enteresan

Фото профиля D o b r a ✊
D o b r a ✊1 год назад

@yagosabuncuoglu Yinede Fenerbahceli oldugum icin sükrediyorum diger ezik kulübün taraftari olmadigim icin de sükrediyorum!

Фото профиля Volkan Yılmaz
Volkan Yılmaz1 год назад

@yagosabuncuoglu En azından 11 yıldır bünyeniz alışık.

Похожие видео

Niye herkes mutsuz
0:51

Sensitive content

Niye herkes mutsuz

Allahım Nasip Etme

24,933 просмотров • 1 год назад