Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

“Fenerbahçe’de herkes mutsuz…”

719,091 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

volkanel profil fotoğrafı
volkanel1 yıl önce

@yagosabuncuoglu ismail hocamın hakkını yiyen adamı mutsuz görünce şu şekil keyiflendik

Rock Paper Sizzle profil fotoğrafı
Rock Paper Sizzle1 yıl önce

☕ Ready for a cup of "Not Joe"? Grab a mug, arm it with some freedom beans and start that day off right. 🇺🇸 #Trump Coffee:

Mehmet Kaan AKKUŞLU profil fotoğrafı
Mehmet Kaan AKKUŞLU1 yıl önce

@yagosabuncuoglu

CeliKXxX profil fotoğrafı
CeliKXxX1 yıl önce

@yagosabuncuoglu Olum sizin sayenizde zaten. Taşk mı geçiyonuz bizimle?

moloz profil fotoğrafı
moloz1 yıl önce

@yagosabuncuoglu Fred taktik verse düzelir gibi ya

~ profil fotoğrafı
~1 yıl önce

@yagosabuncuoglu Senin ve kanalın yüzünden olmasın mesela? Her seferinde hocayı yıpratıp iftiralar atmadınız mı? Hangi yüzle bunları söylüyorsun sen ya şimdi? Bir de o Serhat abine söyle konuşurken ayağa kalksın dediği anlaşılmıyor :)

Terimneferi🇳🇬 profil fotoğrafı
Terimneferi🇳🇬1 yıl önce

@yagosabuncuoglu Üzgün fenerlileri izleme işi

posei 🌊 profil fotoğrafı
posei 🌊1 yıl önce

@yagosabuncuoglu geçen sene, BU SENEYE GÖRE başarılı bir hocamız vardı ama adamı nerdeyse her maç sonu eleştiri bombasına tutuyodunuz maçı kazandığımıza maçı frede tadice yazıyodunuz şimdi gelmiş herkes mutsuz diyip sad edit atıyosunuz utanmadan. çok enteresan

D o b r a ✊ profil fotoğrafı
D o b r a ✊1 yıl önce

@yagosabuncuoglu Yinede Fenerbahceli oldugum icin sükrediyorum diger ezik kulübün taraftari olmadigim icin de sükrediyorum!

Volkan Yılmaz profil fotoğrafı
Volkan Yılmaz1 yıl önce

@yagosabuncuoglu En azından 11 yıldır bünyeniz alışık.

Benzer Videolar

Niye herkes mutsuz
0:51

Sensitive content

Niye herkes mutsuz

Allahım Nasip Etme

24,933 görüntüleme • 1 yıl önce