正在加载视频...
视频加载失败
Fenerbahçe’li bir çocuğun dramı..
7 条评论

Caner Tosun1 年前
olum çok üzüldüm lan

公式:ちぃたん☆名古屋1 年前
Chiitan is an otter mascot so water is Ok.

Bilgehan Cimbom💛❤️1 年前
Buna yürek dayanır.

erhanant1 年前
Daha çocuk diye utancından ağlıyor, ilerde bu özelliğini kaybedecek muhtemelen. Yalan ve algı üzerine bir gelecek kuracak. Umarım yol yakınken tekrar gönlünden geçen takımın taraftarı olur, 3-5 seneye kurtarılamaz duruma gelir.

Mehmet Özçelik1 年前
Çocuğa feneri tutarsan önce ağlamayı öğreneceksin demişler, klasik fenerli önce pişman değilim diyor sonra zırlıyor..

Yamac161 年前
Allah sana hiç şampiyonluk nasip etmesin be çocuk çok üzüldüm desemde inanma 😎😎😎😎

Halil1 年前
Canım kardeşim çok güzel ağlıyorsun umarım hep ağlarsın 😂

