Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Fenerbahçeliler iyi dinlesin

624,278 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля herr daum
herr daum3 лет назад

ağzına sağlık ağabey 👏🏼 @alicandogmaz

Фото профиля Furkan Akkaya
Furkan Akkaya3 лет назад

@mehdennis Fenerbahçe, bu ülkenin genç potansiyelli erkeklerini ruhen çökertmek üzere faaliyete geçirilen bir psikolojik savaş projesidir.

Фото профиля Y A B G U
Y A B G U3 лет назад

@mehdennis @hikmetbinziyad1 Fb nin en büyük düşmanı fblilerdir. Geçen sezon başkan hocanın işine karışıyor diyorlardı.Yazın getir otoriter hocayı anahtarı teslim et karışma diyorlardı. Şimdi taraftar karışıyor hocanın işine. Kimi oynattığı oynatmadığı umrumda değil 3 puana bakarım. Sezon sonuda şampiyonluğa

Фото профиля MCA
MCA3 лет назад

@mehdennis kusura bakmasınlar ama ben çok takipçili fb twitter hesaplarının büyük payı olduğunu düşünüyorum. bjk maçında weghorsta top vermeyen henriqueye cebinden çıkarttı gibi övgüler yapıp bir sonraki maçta kağnı muamelesi çekildiği gibi... överken veya yererken abartmamalıyız

Фото профиля emre
emre3 лет назад

@mehdennis Ya kral siz ne anlatıyorsunuz ben anlamıyorum yıllardır başarı yok millet kafayı yedi 10 yıl olacak sabır diyonuz hala ben de demiyorum yerden yere vursunlar da tabi kırılgan olacak taraftar bundan para kazanmıyor her şey duygusal bundan nasıl profesyonellik bekliyorsunuz

Фото профиля Sidal Bayran
Sidal Bayran3 лет назад

@mehdennis Hiç alakası yok ,Crespo kötü oyuncu demiyoruz formsuz diyoruz. Szlai kötü futbolcu demiyoruz Gs maçında iyi değildi diyoruz çünkü bu futbolcuların iyi oldukları dönemleri gördük. Ben çevremde Crespo yerine Zajc oynasın diyen görmedim, Zajc daha fazla süre almalı diyen gördüm.

Фото профиля Şevko ¹⁹⁰⁷
Şevko ¹⁹⁰⁷3 лет назад

@mehdennis Crespoya laf eden görmedim bu arada ? Formu düşük ki bu bir gerçek ? Söylemeyelim mi ? Ya da ben ya da bir başkası orada zajcın daha iyi oynayabileceğini düşünmesin ya da yazmasın mı ? Topçular da bundan etkileneceklerse ki sanmıyorum işleri yol büyük kulüplerde.

Фото профиля Fanatik Fenerli Tony Soprano
Fanatik Fenerli Tony Soprano3 лет назад

@mehdennis Bizim sıkıntımız tamda bu işte bizim son zamanlarda şampiyon olamamızın tek sebebi biz taraftalarız sağdan soldan insaların söyledikleri ile oyuncularımızın üstün de çok fazla baskı kuruyoruz gs son zamanlardaki şampiyon olmasının tek sebebi de adamlar hiç bir zaman sorunu saha

Фото профиля arda ardic 🐬
arda ardic 🐬3 лет назад

@mehdennis bu taraflarin cogu salaklasmis cunku. tamam basariya aciz, gercekten cok uzun bi sure oldu ama en ufak hatada su istifa etsin su bi daha forma sansı almasın falan ic savas cikarmaktan baska bi sey degildir. ben daha derbi galibiyetimiz olmamasina ragmen inanıyorum sampiyonluga 😉

Фото профиля Messi is the best playmaker in the world
Messi is the best playmaker in the world3 лет назад

@mehdennis 1.20 dakikada Fenerbahçe camiasını özetlemiş adam helal olsun ama Szalai konusunda katılmıyorum

Похожие видео