Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Fenerbahçeliler iyi dinlesin
624,278 просмотров • 3 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

ağzına sağlık ağabey 👏🏼 @alicandogmaz

@mehdennis Fenerbahçe, bu ülkenin genç potansiyelli erkeklerini ruhen çökertmek üzere faaliyete geçirilen bir psikolojik savaş projesidir.

@mehdennis @hikmetbinziyad1 Fb nin en büyük düşmanı fblilerdir. Geçen sezon başkan hocanın işine karışıyor diyorlardı.Yazın getir otoriter hocayı anahtarı teslim et karışma diyorlardı. Şimdi taraftar karışıyor hocanın işine. Kimi oynattığı oynatmadığı umrumda değil 3 puana bakarım. Sezon sonuda şampiyonluğa

@mehdennis kusura bakmasınlar ama ben çok takipçili fb twitter hesaplarının büyük payı olduğunu düşünüyorum. bjk maçında weghorsta top vermeyen henriqueye cebinden çıkarttı gibi övgüler yapıp bir sonraki maçta kağnı muamelesi çekildiği gibi... överken veya yererken abartmamalıyız

@mehdennis Ya kral siz ne anlatıyorsunuz ben anlamıyorum yıllardır başarı yok millet kafayı yedi 10 yıl olacak sabır diyonuz hala ben de demiyorum yerden yere vursunlar da tabi kırılgan olacak taraftar bundan para kazanmıyor her şey duygusal bundan nasıl profesyonellik bekliyorsunuz

@mehdennis Hiç alakası yok ,Crespo kötü oyuncu demiyoruz formsuz diyoruz. Szlai kötü futbolcu demiyoruz Gs maçında iyi değildi diyoruz çünkü bu futbolcuların iyi oldukları dönemleri gördük. Ben çevremde Crespo yerine Zajc oynasın diyen görmedim, Zajc daha fazla süre almalı diyen gördüm.

@mehdennis Crespoya laf eden görmedim bu arada ? Formu düşük ki bu bir gerçek ? Söylemeyelim mi ? Ya da ben ya da bir başkası orada zajcın daha iyi oynayabileceğini düşünmesin ya da yazmasın mı ? Topçular da bundan etkileneceklerse ki sanmıyorum işleri yol büyük kulüplerde.

@mehdennis Bizim sıkıntımız tamda bu işte bizim son zamanlarda şampiyon olamamızın tek sebebi biz taraftalarız sağdan soldan insaların söyledikleri ile oyuncularımızın üstün de çok fazla baskı kuruyoruz gs son zamanlardaki şampiyon olmasının tek sebebi de adamlar hiç bir zaman sorunu saha

@mehdennis bu taraflarin cogu salaklasmis cunku. tamam basariya aciz, gercekten cok uzun bi sure oldu ama en ufak hatada su istifa etsin su bi daha forma sansı almasın falan ic savas cikarmaktan baska bi sey degildir. ben daha derbi galibiyetimiz olmamasina ragmen inanıyorum sampiyonluga 😉

@mehdennis 1.20 dakikada Fenerbahçe camiasını özetlemiş adam helal olsun ama Szalai konusunda katılmıyorum
