Loading video...
Video Failed to Load
Fer que les coses passin. #ViscaCatalunyaLliure
19,640 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

Hacer aumentar tu cuenta corriente robando a los ciudadanos

Hem passat d’Independència a demanar respecte… Quina vergonya que ens feu passar 🤦🏻♀️

take the journey

Que ha passat? No implementació del 1-O; actuar dins la legalitat espanyola; pujar l'I.S. en plena pandèmia, al temps que abandonaveu el vells; pactar amb el PSOE; investir Sánchez; no treure el draps bruts de l’Illa...

🤡🤬🕳🇪🇸🕳🤬🤡 🔥💥🔥💥🔥🕳🇪🇸🎥 🗑🤧🗑🤧🗑🕳🇪🇸🎥 🌪🌪🌪🌪🌪🌪🌪🎥 🕳🕳🕳🕳🕳🕳🕳🎥

... mirant des d'un punt de vista, fa més de 40 anys que, s'intenta, ''Fer que les coses passin'' i mirant des d'un altre punt de vista fa més de 300 anys que, s'intenta, ''Fer que les coses passin'' ... i res ... ja no vull més crispetes ...

Ho sento. Pero estas acabada políticament. Ets una traïdora y només vas per la pasta

Vergonya... FER-SE RESPECTAR O CONSTITUCIONALISME?

¡Perdona! Es inevitable que me produzcas una carcajada 🤣

Olaquehase.
