Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
🚨 | Fikret Orman böyle istifa etmişti!
230,623 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

@SametGunay1903 Bu gece o parmak sana sallansa ki tenezzül bile edemezdi, neler yapardın! Ah be Fiko üzüldük de ama ne çok yüzümüzü güldürmüşsün

Aşağılık belesci biletçi çarşı yedi büyük başkanı

Yediler Başkanı mı adam Beşiktaşı yoktan zirveye çıkardı nankörler de yedi adamı.

Gel buraya sana laf edeni ben halederim🦅🦅🦅

O zaman da söyledim şimdide söylüyorum en iyi başkandın kimse kiymetini bilmedi .!!!

Fikret Orman Çarşı'ya bedava bilet vermediği için adamı sattılar, adama el birliği ile iftira attılar ! şimdi çarşı da çarşıya bedava bilet sözü verip kumpas hazırlatan anç de hesap verecek !

Büyük başkan !

Değerini bilemedik

Böyle olacaksin istemediğin yerde durmiyacaksin

Büyük başkan 👍😂😂
