Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
📌 "Flick no ha descobert Raphinha" Jordi Grau
167,712 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

A qui li importa el que pugui vomitar Jordi Grau?

Grau, si us plau, deixa de plorar i tirar per terra tota la feina que està començant a fer Flick. Quines ganes de que li vagi malament. Bona viuda estàs feta!

Ànims grau,se viudo de xavi no ho portes bé.Hauries de muntar una organització amb bernabeu i romero. Amics de xavi Hernández i els bros de la NASA de Qatar,títol dels viudos de xavi. Ànims, de debò. Mentrestant pots seguir desitjant les derrotes de flick com fas fora de càmeres

Vaig escoltar gairebé tot el programa. Feia temps que no veia tanta gent desanimada perquè al Barça li anés bé. Lo de la viuda Jordi Grau amb Xavi, de traca.

Doncs potser es merit d’en Deco no?

La mandra que fa el programa ultimament comença a ser important…

Desde que hi ha Flick, el consum, d'almax al estudi, deu ser abundant.

Jordi una tila i disfruta nano que anar rabiant cada dia no es bo.

@JordiGrauFCB perque aquesta forma de rabiar quan el Barça va be? Que paguen be a Madrid per treure la bilis sempre contra qualsevol cosa que faci el Barça?

Si, doneu li a Xavi, q en tres anys, no es va poder fer més el ridícul. Sou pitjor que la Caverna.
Ähnliche Videos
🎙️ The words of Hansi Flick and Raphinha after the match:
FC Barcelona
145,844 Aufrufe • vor 7 Monaten




