Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

📌 "Flick no ha descobert Raphinha" Jordi Grau

167,712 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Pau
Pauvor 1 Jahr

A qui li importa el que pugui vomitar Jordi Grau?

Profilbild von Seisua ArBa 🎗
Seisua ArBa 🎗vor 1 Jahr

Grau, si us plau, deixa de plorar i tirar per terra tota la feina que està començant a fer Flick. Quines ganes de que li vagi malament. Bona viuda estàs feta!

Profilbild von loit
loitvor 1 Jahr

Ànims grau,se viudo de xavi no ho portes bé.Hauries de muntar una organització amb bernabeu i romero. Amics de xavi Hernández i els bros de la NASA de Qatar,títol dels viudos de xavi. Ànims, de debò. Mentrestant pots seguir desitjant les derrotes de flick com fas fora de càmeres

Profilbild von Salva Fernàndez Ros
Salva Fernàndez Rosvor 1 Jahr

Vaig escoltar gairebé tot el programa. Feia temps que no veia tanta gent desanimada perquè al Barça li anés bé. Lo de la viuda Jordi Grau amb Xavi, de traca.

Profilbild von Mikel Camps
Mikel Campsvor 1 Jahr

Doncs potser es merit d’en Deco no?

Profilbild von @lbert
@lbertvor 1 Jahr

La mandra que fa el programa ultimament comença a ser important…

Profilbild von Joan Pons
Joan Ponsvor 1 Jahr

Desde que hi ha Flick, el consum, d'almax al estudi, deu ser abundant.

Profilbild von Sir Àlex
Sir Àlexvor 1 Jahr

Jordi una tila i disfruta nano que anar rabiant cada dia no es bo.

Profilbild von Dr Bon Area🥇
Dr Bon Area🥇vor 1 Jahr

@JordiGrauFCB perque aquesta forma de rabiar quan el Barça va be? Que paguen be a Madrid per treure la bilis sempre contra qualsevol cosa que faci el Barça?

Profilbild von Jordi
Jordivor 1 Jahr

Si, doneu li a Xavi, q en tres anys, no es va poder fer més el ridícul. Sou pitjor que la Caverna.

Ähnliche Videos