正在加载视频...
视频加载失败
Foraster o estranger? 🤔 5 minuts de programa a Prada de Conflent i ja comencem a rebre! #ElForaster3Cat
237,802 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

A veure si us apliqueu, 3Cat. Menys hispanocentrisme i més Països Catalans!

🔥 Roll with the one and only SnoopDogg in Snoop’s High Rollers! 🎲💸 Big wins, smooth beats, and epic rewards are waiting for you. Are you ready to hit it big? 🎶👑 👉 Play now and join the action! #SnoopsHighRollers #Kickr #BigWins

Aquest home ha fet més per la catalanitat en 50 segons que vosaltres els últims 10 anys

Pobles germans, catalans del sud, catalans del nord...

És el mínim que us mereixeu, colla de miserables castellanitzadors de merda. Sou un mitjà hispanocèntric i totalment abocat als referents espanyols. Feu servir un català desastrós i ens ompliu la graella de merda castellana a tota hora: notícies, cultura, entreteniment. Fàstic

No és el primer cop que feu el pena amb el tema de la Catalunya Nord. Quan vau anar a Llívia, en @QuimMasferrer ja va dir que era un territori envoltat per França.

Això us passa per ser espanyolistes. #ElForaster3Cat

A TÑ3🇪🇸 us ho han d'explicar tot sobre Catalunya com diu aquest bon home. No sou res més que uns subnormals hispanocèntrics totalment espanyolitzats.

Si els mitjans catalans emetessin per a la catalunya nord, s'acabarien les gracietes en castellà i els tertulians castellanoparlants, que cada vegada són més freqüents.

No sé fins a quin punt el presentador es fa el personatge o és realment un personatge caricaturitzat de la Catalunya desnacionalitzada. Jo crec que en part n'és conscient, però li sorprent aquesta consciència desacomplexada i vital del Conflentí.

@QuimMasferrer Visca visca Catalunya del Nord 🫶


