Loading video...
Video Failed to Load
Forza Cimbom İşte o gol 😂
12 Comments

- Sen topu kimseye vermiyordun... 😅 Hasan Şaş: "Ulan Allah'tan kork Ümit. 2005-06 sezonunda sana kaç tane gol attırdım? Drop top attım sana daha ne atayım? Gözünde dizinde dursun. Ne yapayım, içeriye gelemiyordunuz, top çekiyordum. Sol kanattan gidiyorum, içerde sarı kırmızı göremiyordum, çekmek zorundaydım, mecburdum. Senin kariyer sezonuna kim gol attırdı? Lincoln mü? Nasıl adamlar oldunuz siz ya..." (Kafa)

@forzacimbomtr Ümitte pasın hakkını vermiş ampul gibi asmış topu tavana

¿CAMBIO DE PLANES? 😶🌫️ A pesar de ya haber elegido número, parece que Santi Giménez no podría escogerlo, al menos en Champions. ¿Por qué? Te contamos. 👇 #SantiGiménez #Milán #Champions

@forzacimbomtr Bu spikeri bi ben mi özlüyorum ya

@forzacimbomtr Şu an bizde bu golü atabilecek bi icardi var belki bi de mertens. Diğerleri dağlara taşlara vurur

@forzacimbomtr Harbi efsane goldü. Ümit Karan, özür dile lütfen. Böyle bir golü bir insan hayatında kaç defa atar.

@forzacimbomtr güzel hizmet eyvallah @GsarayArena

@forzacimbomtr Hasan Şaş harbi ne asist yapmış be, söyle asist yapabilecek futbolcu yok artık...

@forzacimbomtr Al da at demiş hocam 😂😂😂

@forzacimbomtr O maçta idim 20 yıl olmuş yaa

@forzacimbomtr Sivasa sallamış...

@forzacimbomtr Vay bee.. tv’den canlı izliyordum bu maçı 😄

