Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Fred'in paylaşımı: "Oğlum 💛💙"

305,550 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Dert Bahçe
Dert Bahçevor 2 Jahren

Benjamin ağbey ligden çekilirsek seneye seni takıma alıyoruz

Profilbild von Dert Bahçe
Dert Bahçevor 2 Jahren

Yine aklıma geldi 😞

Profilbild von shaped
shapedvor 2 Jahren

yeni hamsi avcıları yetişiyor

Profilbild von Ercan
Ercanvor 2 Jahren

Seriden 8 numara çalışmalarına başlayalım. 10 sene sonra babasının yerini alacak

Profilbild von sibel
sibelvor 2 Jahren

Çabuk büyü evlat baban emekli olunca sen gelirsin

Profilbild von Nesli 💛💙
Nesli 💛💙vor 2 Jahren

Ablammmm hemen büyü Fenerbahçenin sana ihtiyacı var

Profilbild von Saracoğlu Haber
Saracoğlu Habervor 2 Jahren

Yeni ts bükücüüü

Profilbild von Poyraz Tiryaki
Poyraz Tiryakivor 2 Jahren

bu adamlar hakkında lig düşersek takımı bırakır giden diyenler var… siz bu takımın neye dönüştüğünü daha anlamadınız olum

Ähnliche Videos