Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Fred'in paylaşımı: "Oğlum 💛💙"
8 Kommentare

Dert Bahçevor 2 Jahren
Benjamin ağbey ligden çekilirsek seneye seni takıma alıyoruz

Dert Bahçevor 2 Jahren
Yine aklıma geldi 😞

shapedvor 2 Jahren
yeni hamsi avcıları yetişiyor

Ercanvor 2 Jahren
Seriden 8 numara çalışmalarına başlayalım. 10 sene sonra babasının yerini alacak

sibelvor 2 Jahren
Çabuk büyü evlat baban emekli olunca sen gelirsin

Nesli 💛💙vor 2 Jahren
Ablammmm hemen büyü Fenerbahçenin sana ihtiyacı var

Saracoğlu Habervor 2 Jahren
Yeni ts bükücüüü

Poyraz Tiryakivor 2 Jahren
bu adamlar hakkında lig düşersek takımı bırakır giden diyenler var… siz bu takımın neye dönüştüğünü daha anlamadınız olum
