Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Fuh bukan main keras..🤔
87,759 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
5 Yorum

Thurston Ollie1 yıl önce
Tgk bendera belakang tu tau dh..x kel mesti singapore utara..simple🤷♂️

rajaei1 yıl önce
Gila lah. Siapa kata org melayu xde duit? Hahaha.

themalaystud1 yıl önce
Daihatsu mira jdm..

PuriBhaji1 yıl önce
Fuh untung datang KKM singgit je

Name cannot be blank1 yıl önce
Kete buruk tu simpan emas bunian ke?
Benzer Videolar
1:29
Sensitive content
“Pelir keras...nak hisap pelir Wahab" Sebabtu letak jawatan ke? Bukan sebab tak perform?
Naratif Rakyat 🇲🇾
1,123,122 görüntüleme • 2 yıl önce
