Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

654,150 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von Baris
Barisvor 2 Jahren

İŞŞTEEEE BUUUUUI!

Profilbild von Baran¹⁹⁰⁷
Baran¹⁹⁰⁷vor 2 Jahren

Yorumda şampiyonluk fln gitti diyen aveller , adamlar göz önünde geseye çalışsın bizde susalım ha ne güzel dünya be

Profilbild von egemen
egemenvor 2 Jahren

Hayatımda duyduğum en güzel beste olsa gerek

Profilbild von Yakup🌿
Yakup🌿vor 2 Jahren

Avrupa maçlarındaki tezahüratlar için ligdeki maçlara ceza verilmiyordur umarım

Profilbild von Laz
Lazvor 2 Jahren

gitti yine şampiyonluk aq

Profilbild von Barış 🦅
Barış 🦅vor 2 Jahren

En son en yüksek sesle biz söylüyorduk bu besteyi, halimiz ortada. Bilin istedim

Profilbild von Specify66
Specify66vor 2 Jahren

👏

Profilbild von Serencebey JK
Serencebey JKvor 2 Jahren

İştw böyle, Beşiktaş'ın peşinden gelirseniz kazanırsınız. 3 ay sonra Beşiktaş' ı anlayabilmeniz bile bir şey.

Ähnliche Videos