Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
FUTBOLUN KATİLİ!
8 Yorum

Baris2 yıl önce
İŞŞTEEEE BUUUUUI!

Baran¹⁹⁰⁷2 yıl önce
Yorumda şampiyonluk fln gitti diyen aveller , adamlar göz önünde geseye çalışsın bizde susalım ha ne güzel dünya be

egemen2 yıl önce
Hayatımda duyduğum en güzel beste olsa gerek

Yakup🌿2 yıl önce
Avrupa maçlarındaki tezahüratlar için ligdeki maçlara ceza verilmiyordur umarım

Laz2 yıl önce
gitti yine şampiyonluk aq

Barış 🦅2 yıl önce
En son en yüksek sesle biz söylüyorduk bu besteyi, halimiz ortada. Bilin istedim

Specify662 yıl önce
👏

Serencebey JK2 yıl önce
İştw böyle, Beşiktaş'ın peşinden gelirseniz kazanırsınız. 3 ay sonra Beşiktaş' ı anlayabilmeniz bile bir şey.
