Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
g2 yi paramparca ederlerdi
44,285 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

Barbarossa1 yıl önce
abartma çüş

Eren 🥀 🇦🇷1 yıl önce
ikisi de bbl mal mısın amk

GalaxyFC1 yıl önce
Hacı senin de katkınla ne bir gelişim oluyor ne bir şey kuruluyor hemen sonuç versin diye 1 aylık takıma çöp çekiyorsunuz. Sonra bu kadro da dağıtılır arkasından edit yaparsınız. Hiç hatayı kendinde arama yok bu kadar kadro ile yarışıldı değişmeyen tek şey BBL taraftarı.

Muhammet1 yıl önce
başlama yine ya

SadeceEyüp #ALİKOÇİSTİFA1 yıl önce
Başladık yine mk Bi dur ya

deMentom1 yıl önce
Sen bbl taraftarı değilsin aq futlu filn bu

vitalotia1 yıl önce
Bir bok yapamazlardı diye yorumlamanın daha mantıklı olabileceğini düşünüyorum

beygir1 yıl önce
jawgemoya oyun oynatmazlardı

Toothless🐺1 yıl önce
jawgemoya entry dersi verirdi comeback
