Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Gabriel is not going anywhere.
170,982 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Noro1 yıl önce
give him, Saliba, and Saka 10 year contracts with whatever wage they want

Welborne1 yıl önce
We really need to win the league so that he goes down as one of the greatest defenders in the premier League era at least

Christian Smith1 yıl önce
Yeah cuz who the fuck would buy him

Dreamchaser1 yıl önce
Doing all this for arsenal is wild 😂😂😂

Kayode Ogundele 🇳🇬 🇬🇧1 yıl önce
He should be the Captain

AFC241 yıl önce
My captain! 🫡

Wenger's Wrath⚪🔴🇿🇦🇰🇷🎎1 yıl önce
Some dickhead once benched him over Saudi reports.

Elijah1 yıl önce
Ngl he should’ve been captain. He’d actually play up to it.

Arsenal1 yıl önce
@samz_033 O MONSTROOOOO

George Oswald1 yıl önce
He deserves a trophy, man

