Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Galibiyet sayımız! 🙌
43,488 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Ne olur transfer politikamiz gozden gecirelim. Ilk 4 bitirirsek, yapilacak transferler daha da buyuk anlam kazanacak… Tekrardan tebrikler. 💛❤️🦁

- Promises

Neden gelecek sene Cansu, Fedusio ve Grobelna geliyor? Grobelna yerine yıldız çapraz alınmalı. Fedusio ve Cansu transferleri bu takımı ilk 6 dışına düşürür. Tolok veya LYY alın. İhanet etmeyin. Olmadı Alsmeier alın

Keriz sayısıyla kazanmak 🌹

Bu takıma Cansu Çetin almak ihanettir

Tebrikler kızlar emeğinize sağlık💛❤️👏

Bu takıma Lukasik alırsanız ihanet edersiniz. Onun da hücumu iyi değil. 1.90 üstü yıldız oyuncuların sözleşmesini kırdıracaksınız gerekirse. Bunu yapmak zorundasınız

Bu takıma gidip de 1.85 civarı bir döküntü smaçör alıp power smaçör aldık demeyin. 1.90 üstü gerçekten her hücumda sayı alma ihtimali yüksek bir smaçör ve çapraz alın

Neşve çok merak ediyorum son smaçör olarak kimi alacaksın? Sana hiç güvenmiyorum. Açık söyleyeyim. Gelecek sene batırdın takımı

Kızların emeklerine sağlık. Cok keyifli bir maç izlettiler. Seneye doğru düzgün transferler yapın lütfen. Bu ismi geçenler takım ileri değil geriye götürür.

ha ha ha...4lü final mi...fener...vargas...

