Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Galibiyetin hikayesi. 🖤🎥
12,472 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Galibiyetin hikayesi 2 Eylül - Necati gel hadi gol at bıraktık Necati- Tamam Erdin-2 eylül kalecisine Çok güzel bıraktın kardeşim tebrik ederim Oktay hoca-Kaleye gitmeyin kendi sahanızda top yapın 2 Eylül takımı- Tamam hocam at dersen atalım Taraftar-Yuhhhh ÜMY-ders verdiler

link

Galibiyetimiz gerçekten hikayeydi. Hocayı göndermezseniz şampiyonluk da sadece hikaye olacak gerçek olmayacak

Ya Allah aşkına ne galibiyeti ne hikayesi ezildik rakibin adı farklı olsaydı yenilmiştik artık gerçekleri bir görün bu kadar basit bir gruptan hoca inadınızdan dolayı yine çıkamayacağız

2 Eylül:2 - 2 Eylül:0

Camiadaki kenetlenme ve birlik bir hoca tercihi yüzünden bozulmak üzere. Yapılacak tek hamle doğru isim ile değişiklik. Telafisi olmayan kayıplar yaşayıp üzülmemek adına ivedi şekilde aksiyon alınması gerekmektedir. Sayın yönetimin dikkatine.
![Profilbild von [SRKN]](https://image.24vids.com/tw/profile_images/1887112313284554752/kmoGdz13_x96.jpg)
Hikâye = 2 Eylül'ün yol vermesi

Galibiyetimiz gerçekten hikayeydi , inşallah şampiyonlukta öyle olmaz . Hocayla alakalı aksiyon almıyor yönetim büyük risk alıyoruz tüm emeğimiz heba olmaz umarım .

Dışarıdan bir gözlem.

Hocayı gönderin bu hoca yüzünden şampiyonluk giderse yazık olur. Takımda oyun yok kondisyon yok. Önceden en azından kondisyon mücadele vardı

ÜMİT METİN YILDIZ İSTİFA
